Blizzard: Περισσότερες ώρες από το Facebook έχουν σπαταλήσει οι fans στα παιχνίδια της

2 έτη πριν.

Η Blizzard είναι αναμφίβολα η πιο πετυχημένη εταιρία στο gaming industry για το 2016. Μετά από 2 πετυχημένα launches (αυτά του Overwatch και του WoW: Legion) δεν είναι τυχαίο που έχει αρχίζει να συγκρίνεται με κολοσσούς στο χώρο του διαδικτύου ακόμα και αν δεν είναι στον ίδιο τομέα.

Η Blizzard είναι αναμφίβολα η πιο πετυχημένη εταιρία στο gaming industry για το 2016. Μετά από 2 πετυχημένα launches (αυτά του Overwatch και του WoW: Legion) δεν είναι τυχαίο που έχει αρχίζει να συγκρίνεται με κολοσσούς στο χώρο του διαδικτύου ακόμα και αν δεν είναι στον ίδιο τομέα. Σύμφωνα με στατιστικά που συγκέντρωσε η Market Realist, η Activision Blizzard Inc. μάζεψε περίπου 42δις ώρες παιχνιδιού και θέασης συνολικά σε όλους της τους τίτλους μέσα σε περίοδο 12 μηνών, η οποία τελειώνει το πρώτο τετράμηνο του 2016.

Το Facebook συνολικά έχει…

Διαβάστε περισσότερα στο teamingame.gr

Comments

Scroll To Top