Blizzard: Περισσότερες ώρες από το Facebook έχουν σπαταλήσει οι fans στα παιχνίδια της

3 έτη πριν.

Η Blizzard είναι αναμφίβολα η πιο πετυχημένη εταιρία στο gaming industry για το 2016. Μετά από 2 πετυχημένα launches (αυτά του Overwatch και του WoW: Legion) δεν είναι τυχαίο που έχει αρχίζει να συγκρίνεται με κολοσσούς στο χώρο του διαδικτύου ακόμα και αν δεν είναι στον ίδιο τομέα.

Η Blizzard είναι αναμφίβολα η πιο πετυχημένη εταιρία στο gaming industry για το 2016. Μετά από 2 πετυχημένα launches (αυτά του Overwatch και του WoW: Legion) δεν είναι τυχαίο που έχει αρχίζει να συγκρίνεται με κολοσσούς στο χώρο του διαδικτύου ακόμα και αν δεν είναι στον ίδιο τομέα. Σύμφωνα με στατιστικά που συγκέντρωσε η Market Realist, η Activision Blizzard Inc. μάζεψε περίπου 42δις ώρες παιχνιδιού και θέασης συνολικά σε όλους της τους τίτλους μέσα σε περίοδο 12 μηνών, η οποία τελειώνει το πρώτο τετράμηνο του 2016.

Το Facebook συνολικά έχει…

Διαβάστε περισσότερα στο teamingame.gr

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top