CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
18/01/2017

Το σύστημα του Lethality στους επόμενους στόχους της Riot Games

Είναι επίσημο! Η Riot διορθώνει επιτέλους το ελαττωματικό σύστημα του Lethality που είδαμε πρώτη φορά στο patch 6.22.

Η πρώτη φορά που είδαμε το Lethality μας έκανε να καταλάβουμε πως θα βοηθούσε πολύ τους Assassin, καθώς θα αντικαθιστούσε το παλιομοδήτικο armor penetration, με κάτι καλύτερο. Το παλιό σύστημα ήταν ξεκάθαρο, ο αριθμός του armor penetration αγνοούσε την ίδια ακριβώς ποσότητα armor στον στόχο. Στην θεωρία ήταν πολύ εύκολο, αλλά στην πράξη από κάπου στράβωνε.

Όπως αναφέρει το Dotesports, το πιο ξεκάθαρο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε η δυνατότητα να υπάρξει όντως διαφορά στην αντιμετώπιση των tanks. Και έρχεται το Lethality, ένα σύστημα που συνδυάζει απευθείας armor penetration με περισσότερο damage που αυξάνεται με βάση το επίπεδο του αντίπαλου. Ποιο ήταν όμως το πρόβλημα με το Lethality;

 

Λίγο πολύ τα πάντα, καθώς το νέο σύστημα καθιστούσε αχρείαστη την αγορά items στην αρχή του παιχνιδιού, κάτι που ίσχυε και στα ADCs, που χρειάζονται armor penetration. Ευτυχώς η εταιρεία είναι ενήμερη για το πρόβλημα και θέλει να το λύσει, αν είναι δυνατόν, και στο επόμενο patch. Έτσι, η Riot είπε πως θέλει να πάρει τα υπάρχοντα ποσοστά, που τώρα είναι 40% direct armor penetration και 60%level-scaling damage και να αντιστρέψουν τα ποσοστά.

Αν και η κίνηση είναι πολύ θετική, σίγουρα ελπίζουμε πως υπάρχουν περαιτέρω αλλαγές που θα γίνουν, ώστε το Lethality να λειτουργεί κανονικά. Και ελπίζουμε ότι θα σταματήσουμε να βλέπουμε τον Ziggs συνέχεια στα games. 

 

Shares
Scroll To Top