NEWS
12/03/2017

Στην κορυφή το LoL και το Clash of Clans

Αίσθηση κάνουν τα στατιστικά που παρουσιάστηκαν στα φετινά PAX East στο Electronic Entertainment Design and Research presentation. Παρακάτω έχουμε τα σημαντικότερα.

Δημογραφικά στοιχεία
Με την ηλικία του μέσου gamer στα 35 χρόνια, ο καταμερισμός με βάση αυτό το κριτήριο είναι περίεργος. Αίσθηση κάνει το γεγονός ότι το ποσοστό των παιχτών κάτω των 18 και άνω των 50 είναι σχεδόν το ίδιο!

Βιομηχανία
Τα τελευταία χρόνια φαίνεται να υπάρχει απόλυτη κυριαρχία στις Digital-only κυκλοφορίες, με τις physical-only να χάνουν τρομερό έδαφος από το 2009.

Παρ’ όλα αυτά, θα ήταν λάθος να συμπεράνουμε πως αυτή η επιτυχία μεταφράζεται σε μεγάλα κέρδη μιας και παρουσιάζουν μόνο μικρή αύξηση τα τελευταία χρόνια.

Το συμπέρασμα όλων αυτών είναι ο συνολικός τζίρος της gaming βιομηχανίας για το 2016 να ανέρχεται στα $16,5 δις. Πολύ κοντά στα 17,1 του 2010.

Μεγάλοι νικητές (και χαμένοι)
Με τα Pokemon GO και Clash of Clans να κυριαρχούν την περσινή χρονιά, ανέβασαν τα συνολικά ποσοστά των genres τους. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Clash of Clans που δωδεκαπλασίασε την ανάπτυξη στην RTS/Tower Defense κατηγορία.

Ένα διάσημο παιχνίδι στο genre όμως, δεν συνεπάγεται και την ανάπτυξή του. Ας πάρουμε για παράδειγμα τα Trading Card Games που παρά την ύπαρξη του Hearthstone, παρουσίασαν 15% μείωση.

Στο μεταξύ, όπως μας πληροφορεί και το pvplive, όλα δείχνουν καλά για το League of Legends που βρίσκεται στην κορυφή των free-to-play παιχνιδιών με κέρδη που αγγίζουν δις! 

Δείτε όλα τα στατιστικά και τους πίνακες εδώ.

 

Αρθρογράφος: Πάνος «Orochi» Μηλόπουλος 

Shares
LATEST NEWS
Scroll To Top