NEWS
COWBOYTV

Πολλά δισεκατομμύρια σε έξοδα για esports διαφημίσεις μέχρι το 2021

Πάνω από 6 δισεκατομμύρια ώρες ξόδεψαν ο κόσμος βλέποντας competitive video games τον προηγούμενο χρόνο, παρατηρώντας αύξηση 19% σε σχέση με το 2015.

Καθώς φαίνεται όμως, αυτό δεν ήταν αρκετό για να πειστούν οι advertisers. Ο σημαντικός κατακερματισμός είναι αυτός που δεν αφήνει τα esports να ξεκινήσουν μια αρκετά μεγάλη διαφημιστική δραστηριότητα. Η προβολή των esports μπορεί να είναι τεράστια σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά σε σύγκριση ανά χώρα, η τηλεθέαση παραμένει μικρότερη από ό,τι πολλά παραδοσιακά αθλήματα. 

Τούτου λεχθέντος, η δημογραφική εξέλιξη είναι εξαιρετικά ελκυστική για τους non-endemics. Μάρκες όπως η Audi, η Visa ή η Vodafone έκαναν όλοι συνεργασίες με τις καλύτερες ομάδες του κόσμου. «Το κοινό μπορεί να είναι μικρό, αλλά στο δημογραφικό του επίπεδο, είναι υπερβολικό σε σχέση με τα παραδοσιακά αθλήματα στην τηλεόραση», αναφέρει ο αναλυτής της IHS, Dan Cryan.

 

Η IHS εκτιμά ότι το 2008 δαπανήθηκαν 280 εκατομμύρια δολάρια για esports διαφημίσεις και προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια μέχρι το 2021, γεγονός που αποτελεί ένα μικρό κλάσμα της συνολικής αγοράς ψηφιακής διαφήμισης, όπως επισημαίνει ο Tom Bradshaw από την FT. Η εταιρεία eMarketer προβλέπει μάλιστα ότι η παγκόσμια αγορά θα φτάσει τα 113 δισ. δολάρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Οι Κινέζοι θεατές κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των esports, που αντιπροσωπεύει το 57% όλων των προβολών το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του IHS. Περισσότερο από τέσσερις φορές περισσότερα παιχνίδια παρακολουθήθηκαν στο διαδίκτυο στην Κίνα σε σύγκριση με τη Βόρεια Αμερική.

Ενώ οι προβλέψεις της έρευνας αγοράς παραμένουν μια κερδοσκοπική επιχείρηση, οι αναλυτές της IHS καταδεικνύουν μια βαθύτερη κατανόηση της βιομηχανίας, όχι μόνο συγκρίνοντας τα στοιχεία των τηλεθεατών με τις παραδοσιακές αθλητικές τηλεοπτικές αξιολογήσεις.

eSports are the new sports!

Μαριάντζελα "Angelgraph" Παπαχρήστου | Facebook | Twitter

 

LATEST NEWS
Scroll To Top