NEWS
20/06/2017

Τον λάκκο τους φαίνεται να έσκαψαν τα case-opening sites του CS:GO

Μαριάντζελα "Angelgraph" Παπαχρήστου
eSports are the new sports!

Βόμβα έριξε ένας πρώην coder, που εργαζόταν σε case-opening sites, όταν αποκάλυψε μια έρευνα για στυμμένες κομπίνες από τους κατόχους των εν λόγω σελίδων.

Τα τυχερά παιχνίδια στα skins ξεκίνησαν από την κυκλοφορία τους το 2013, αλλά η Valve κατάφερε πέρυσι να κλείσει πολλά από αυτά, λόγω του ότι οι περισσότεροι χρήστες ήταν ανήλικοι. Ωστόσο τα case-opening sites παρέμειναν άθικτα. Στις εν λόγω σελίδες, επιτρέπεται στους χρήστες να τοποθετούν ένα ποσό χρημάτων με την ελπίδα ότι θα κερδίσουν καλύτερα skins από αυτά που δίνει η εταιρεία στο παιχνίδι. 

Μια ανώνυμη πηγή λοιπόν, ανέφερε στον Lewis ότι οι πιθανότητες για κέρδη μπορούν να set-αριστούν manually από τους διαχειριστές, ενώ τα αποτελέσματα είναι προκαθορισμένα από τους ίδιους. Υπάρχει επίσης ένα feature, το οποίο ονομάζεται “Rape mode,» και δίνει στους παίκτες δύο πιο φθηνά skins από οποιοδήποτε case κάθε φορά.

 

Μπορεί από μπροστά να υπάρχει μια εντυπωσιακή βιτρίνα, αλλά οι πιθανότητες για πραγματικά κέρδη είναι μηδενικές. Κάθε τέτοιο site φαίνεται να λειτουργεί με τις ίδιες τακτικές, ενώ η κατηγορία «πρόσφατα κέρδη» είναι ψεύτικη και παρουσιάζει ακριβά skins μόνο και μόνο για να μειώσει τα αντίπαλα sites.

Φυσικά και όλοι όσοι προμοτάρουν αυτές τις απάτες, βγαίνουν κερδισμένοι, έχοντας μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουν ακριβά skins από τους διαχειριστές. Πολλές φορές μάλιστα μπορούν να τροποποιήσουν εκείνοι της πιθανότητες να κερδίσουν το skin της αρεσκείας τους, στο ποσοστό που επιθυμούν. Προκειμένου βέβαια να μην καταλάβουν τίποτα οι σπόνσορές τους, υπάρχει και συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο στο οποίο αποστέλνονται τα κέρδη, σαν αποδεικτικά στοιχεία.  

Από την άλλη έχουμε το item stocking, μια τακτική που ηθελημένα καθυστερεί τους χρήστες από το να παραλάβουν τα δώρα τους. Αν σας δίνουν περιθώριο λιγότερο από 30 μέρες να χαίρεστε, δεν σας έπιασαν κότσο. Αν σας λένε παραπάνω ή ισχυρίζονται ότι χάθηκε το skin, λένε ψέμματα.

Να τονίσουμε εδώ ότι ο αλγόριθμος “Provably Fair” βρίσκεται πάντα στο πλευρό των διαφημιστών και τον σπόνσορων, μπορούν να τροποποιηθούν εύκολα, ενώ τα εν λόγω «πειραγματάκια» χάνουν τα ίχνη τους δύο εβδομάδες μετά. 

Για την ώρα δεν έχουμε απάντηση από την Valve ή από τους YouTube creators στην εν λόγω αναφορά, αλλά όταν θα έρθει, θα ταράξει σίγουρα τα νερά όλων εκείνων που κοροϊδεύουν τον κόσμο. 

Shares
LATEST NEWS
Scroll To Top