NEWS
26/08/2017

Αλλαγές στο exp. που δίνει το Jungle στην season 8

Για άλλη μια φορά, η Riot σκέφτεται να στρέψει την προσοχή της στο Jungle και αν κρίνουμε από τις διαθέσεις της… Θέλει να το κάνει πιο αδύναμο.

Οι Junglers περνάνε δύσκολα… Πολύ δύσκολα… Σχεδόν σε κάθε σεζόν υπάρχει μία αλλαγή που αλλάζει το meta, τα clear speeds, τα clear paths ή τα items. Στην ουσία ένας καλός jungler πρέπει να ξαναμαθαίνει εν μέρη το position του κάθε χρόνο. Σαν να μην έφτανε αυτό, πολλά mini και κανονικά reworks σε Champions είναι στοχευμένα στη ζούγκλα (Φέρτε τον Udyr και τον Cho’Gath μου πίσω!).

Την Riot φαίνεται να την πειράζει ένα και μόνο πράγμα. Το experience και συγκεκριμένα την ικανότητα που έχουν οι Junglers να χτυπάνε level 3 πριν από τους laners δίνοντάς τους ένα «τεράστιο advantage». Και έρχομαι και ρωτάω εγώ ο κακόμοιρος… Πού είναι το πρόβλημα; 

Κάντε το λίγο εικόνα. Είμαστε στο early game, κάπου στα 5 λεπτά, ο jungler μας-άρα και ο αντίπαλος- έχει τελειώσει με το πρώτο clear του και αναζητά gank. Έρχεται bot lane και παίρνει double kill. Ποιος φταίει; 

Riot: To Jungle που έδωσε στον αντίπαλο ένα level advantage και κατάφερε να κατατροπώσει το αντίπαλο lane.

Τι έγινε πραγματικά: Αρχικά ξεκινάμε από το γεγονός ότι υπήρχε numbers advantage (και level δύο να ήταν πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε). Έπειτα, wards; Δεν νομίζω κάποιον jungler με insta TP στο level 3… Τέλος, μακάρι να είχαμε και στο team μας κάποιον που να είναι level 3… Α, ναι! O Jungler μας τι έκανε; Πήγε στο Top; Πήγε  για ψώνια; Και έστω ότι το bot ήταν ανίδεο και δεν είχε wards ή δεν πρόσεχε… Υποτίθεται ότι παίζεις Jungle γιατί νιώθεις ποιο lane πρέπει να φάει gank (από τα πιο βασικά skills). Γιατί δεν περίμενες να εμφανιστεί ο αντίπαλος στο Bot σου που pushάρει στο αντίπαλο tower δίχως escape;

Κατά τη γνώμη μου, είναι ένα nerf που απλά δεν πρέπει να συμβεί. Το Jungle είναι αρκετά καλά (όχι όπως κάποτε αλλά τέλος πάντων) και δεν χρειάζεται την συγκεκριμένα ειδικά αλλαγή. Προσωπικά έχω να δω κάποιο jungler να βγαίνει out-of-control μόνο με farming από το season 2-3 με κάτι Yi που πεταγόντουσαν στη μέση του game με 4 items και δύο level από πάνω μας.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η Riot σκέφτεται να κάνει και άλλη μία αλλαγή. Θέλει να βγάλει και το bonus catch-up exp. που δίνει το Jungle! Αν υποθέσουμε ότι το nerf στο early-game exp. γίνεται για να μην βγαίνουν μπροστά τα early-game carries τότε το συγκεκριμένο έχει την ακριβώς αντίθετη λογική! Δηλαδή να μην μπορούν οι mid-late junglers να επανέλθουν στο game μετά από το -φυσικά- αδύναμο early game τους. Υπάρχει και η λογική του «τα advantage του early game πρέπει να μένουν» που είναι σωστό, αλλά δεν νομίζω η Riot να έχει δείξει ότι θέλει κάτι τέτοιο. Σε κάθε σχεδόν patch μας θυμίζει ότι θέλει το game της ρευστό καθ’ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού για να δίνονται ευκαιρίες και στην losing team να επανέλθει.

Ανακεφαλαιώνουμε. Η Riot θέλει να nerfάρει το early-game των Junglers και ταυτόχρονα να nerfάρει τους «πιο αργούς». Συνεπώς τι μας μένει να παίζουμε; Tanks που ανεξάρτητα από το exp. που παίρνουν, πάντα θα είναι χρήσιμα. Ελπίζουμε πως η Riot θα δει το λάθος της στην παραπάνω λογική και θα κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Shares
LATEST NEWS
Scroll To Top