CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
30/08/2017

Αλλαγές σε Elise και Nidalee ετοιμάζει η Riot

Έτοιμη για άλλη μία φορά να αλλάξει το σκηνικό στο jungle εμφανίζεται η Riot αφού στο τραπέζι βρίσκονται ήδη ιδέες για tweaks σε  δύο AP Junglers. 

Elise

Αποτέλεσμα εικόνας για elise

Δεν χωρά αμφιβολία ότι όταν μιλάμε για AP Junglers, η Elise είναι βασίλισσα. Ταυτόχρονα όμως, είναι και από τους πιο δύσκολους Champions για αυτό το role και για να φτάσει κάποιος σε ικανοποιητικό επίπεδο πρέπει να αφιερώσει αρκετό χρόνο. Άπαξ όμως και το καταφέρει αυτό… Τα ξέρετε τα αποτελέσματα. Στο μεταξύ, το winrate της είναι κάπου στο 49% κατά μέσο όρο ενώ εκτινάσσεται στο 55% στους παίχτες που έχουν τουλάχιστον 50 παιχνίδια με αυτήν επιβεβαιώνοντας την παραπάνω θεωρία. Η Riot θέλοντας μάλλον να την ηρεμήσει για τα worlds που έρχονται, αυξάνει το Cooldown του Rappel από 26/23/20/17/14 σε 26/24/22/20/18 δευτερόλεπτα ανάλογα με το level της ability.

Για άλλη μία φορά βλέπουμε ένα nerf το οποίο είναι εντελώς unjustified από πλευράς ladder και εξυπηρετεί αποκλειστικά σκοπούς για την pro scene. Δεν θεωρώ ότι θα την ρίξει πολύ, αλλά δεν βρίσκω και τον λόγο να γίνει καν. Ας ελπίζουμε ότι θα σταματήσει εκεί διότι είναι κρίμα να «χάσουμε» ένα βασικό AP Jungle απλά για να είναι πιο balanced τα worlds.

Nidalee

Αποτέλεσμα εικόνας για nidalee

Εδώ έχουμε το ακριβώς αντίθετο πρόβλημα. Η Nidalee ναι μεν ήταν κάποτε στην κορυφή του Jungle αλλά από τότε έχει πέσει. Το skill level της είναι αρκετά κοντά στην Elise και ο λόγος; Έχουν πολύ παρόμοιο kit (ranged hit-or-leave ability, gapclosers, heals, execution abilities κλπ.). H Nidalee όμως έχει αρχίσει και ανεβαίνει! Σε κάθε patch παρατηρούμε μία αύξηση κοντά στο 0.2% στο win rate της με αποτέλεσμα να κυμαίνεται κάπου κοντά στο 51.2% την στιγμή αυτή. 

Το θέμα της πάλι είναι τα worlds. Λογικά η Riot δεν την βλέπει να εμφανίζεται και έτσι της δίνει ένα «μικρό buff» που πραγματικά μπορεί να προκαλέσει μεγάλο προβλήματα. Το AP Ratio στο heal της αυξάνεται από 27.5% σε 32.5%. Θα μου πείτε 5% δεν είναι τίποτα, αλλά μην ξεχνάτε ότι τείνει να διπλασιάζεται όσο πιο low είναι ο champion που healάρει. Συνεπώς, δεν φτάνει που θα πετάγεται από το Jungle και θα κάνει κάτι one-shot… Θα Healάρει και 500άρια-600άρια στα carries. Ίσως είναι μία αλλαγή που πρέπει να ξανασκεφτεί η Riot. Θεωρώ ότι υπάρχουν και άλλα κομμάτια του kit της που μπορούν να αλλάξουν χωρίς να μεταφράζονται σε μεγάλα buffs. Ένα παράδειγμα θα ήταν να μειωθεί το cooldown(ελάχιστα) του heal έτσι ώστε να έχει περισσότερη άνεση στο jungle χωρίς να έχει τεράστιο impact στα fights.

Οι αλλαγές αυτές θα έρθουν μαζί με τις υπόλοιπες στο patch 7.18. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο PBE και testάρονται και είναι πολύ πιθανό να διαφέρουν από τις τελικές. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

 

Shares
Scroll To Top