Συνέντευξη με τους Invisible Threat Gaming

6 έτη πριν.

Γνωρίστε τους Invisible Threat Gaming, οι οποίοι θα συμμετέχουν στο League of Legends LAN του eGaming 2017.

Οι Invisible Threat Gaming είναι Ελληνικός ημι-επαγγελματικός σύλλογος eSports που ιδρύθηκε το 2012. Διατηρούν ομάδες σε League of Legends, Hearthstone, και Overwatch. Πριν από μερικές μέρες, το τμήμα League of Legends εξασφάλισε συμμετοχή στο LAN τουρνουά του eGaming για πρώτη φορά στην ιστορία του. Με αφορμή αυτήν την επιτυχία, πήραμε συνέντευξη από τον ιδιοκτήτη του συλλόγου και τον αρχηγό και τον προπονητή του τμήματος League of Legends.

Ιδιοκτήτης: Κωνσταντίνος “UneasyChicken” Στασινός 

Με τι σκοπό ιδρύθηκε ο σύλλογος;

Είχα ξεκινήσει με τον ξάδερφό μου να παίζουμε Starcraft 2 και μετά από ένα σημείο ψάχναμε άτομα για να κάνουμε προπόνηση, να συζητήσουμε στρατηγικές αλλά συνειδητοποιήσαμε ότι το community στην Ελλάδα ήταν πολύ μικρό. Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε μια clan και να ξεκινήσουμε να μαζεύουμε άτομα αλλά και να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη του community, καθώς αργότερα ξεκινήσαμε να διοργανώνουμε και τουρνουά.

Είχαμε μεγάλη ανταπόκριση από το community πράγμα που δεν περίμενα. Αργότερα φτιάξαμε και μια ομάδα για το League of Legends και όλο αυτό πήρε μεγαλύτερη έκταση από o,τι περίμενα. Ο ξάδερφός μου δεν ήθελε να ανακατευτεί, οπότε εγώ αποφάσισα να το πάρω πάνω μου και να φτιάξω ένα σύλλογο ο οποίος δεν θα επικεντρώνεται μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως και θα μπορούσε να δώσει εμπειρία σε άτομα που θα ήθελαν να ασχοληθούν με τον χώρο αλλά και να είναι ένα ξεκίνημα για νέους παίχτες και για νέα ταλέντα τα οποία θα έχουν την ευκαιρία να αναδειχθούν.

Από που προέρχεται το όνομα Invisible Threat Gaming;

Όπως προανέφερα ξεκινήσαμε από το Starcraft 2, στο οποίο έπαιζα Terran και ένα από τα αγαπημένα μου units ήταν τα Banshee, τα οποία είχαν την δυνατότητα να γίνονται αόρατα και να χτυπάνε τους εχθρούς. Ήταν μια αόρατη απειλή και έτσι πήρα την έμπνευση για το όνομα.

Στα μόλις 18 χρόνια, είσαι πολύ νεότερος από έναν τυπικό ιδιοκτήτη συλλόγου, ειδικά αν λάβουμε υπόψη το ότι οι ITG δραστηριοποιούνται εδώ και μισή δεκαετία. Πως σε έχει επηρεάσει αυτό;

Σίγουρα δεν ήταν κάτι εύκολο για ένα δεκατετράχρονο να λέει ότι έχει δικιά του ομάδα και να τον παίρνουν στα σοβαρά. Βέβαια, ο χώρος του Ηλεκτρονικού Αθλητισμού είναι πιο ανοιχτός προς νέα σε ηλικία μέλη σε σύγκριση με άλλους χώρους. Όταν όμως είσαι τόσο νέος ξέρεις ότι κάποιες πόρτες θα είναι κλειστές και για να τις ανοίξεις θα πρέπει να αποδείξεις ότι είσαι πολύ κάλος σε αυτό που κάνεις.

Για τα πρώτα τρία χρόνια απλά έπαιρνα γνώσεις, ρώταγα άτομα έπαιρνα απαντήσεις, έκανα κάτι ζήταγα feedback, στο τέλος της ημέρας τα έβαζα κάτω και έκανα ένα φιλτράρισμα. Το πιο δύσκολο ήταν ότι είχα το σχολείο και τα φροντιστήρια στα οποία έπρεπε να συγκεντρώνομαι, πράγμα που έκανε την ανάπτυξη του οργανισμού να γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς. Μετά από ένα σημείο η ηλικία σταμάτησε να είναι κάποιο εμπόδιο, η εμπειρία που είχα μαζέψει από μικρός με το να ακούω και να βλέπω άλλα άτομα στον χώρο για το πώς έτρεχαν τα πράγματα μου επέτρεψε να καταφέρω να αναπτύξω την ITG με επιτυχία, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Να έχουμε επιτυχημένες ομάδες σε όλα τα παιχνίδια τα οποία υποστηρίζουμε και να κατακτήσουμε μεγάλα τουρνουά, όπως αυτό της ΔΕΘ. Νομίζω το να ακούς το όνομα ενός συλλόγου και να μπορείς να τον αναγνωρίσεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα.

Αρχηγός: Σταμάτης “Woops” Παπαδόπουλος

Πως νιώθεις που προκριθήκατε στο LAN του eGaming;

Ήταν κάτι πολύ απρόβλεπτο για εμένα, έγιναν 3 αλλαγές στο main roster σε μόλις 1 μέρα άρα δεν υπήρχε μεγάλη εξάσκηση μεταξύ μας. Νιώθω απίστευτα και πάνω από όλα έχω ο ίδιος μείνει έκπληκτος με τις τόσο καλές μας αποδόσεις. Ακόμη ευελπιστώ να προσφέρουμε θέαμα στο κοινό και να ανταποκριθούμε την ίδια στιγμή στο αναγκαίο επίπεδο του LAN.

Ποιο παιχνίδι των προκριματικών σου φάνηκε το πιο ενδιαφέρον;

Θεωρώ το παιχνίδι ενάντιας των DROPZONE πολύ ενδιαφέρον, εφόσον ήταν ένα από τα πιο δύσκολα παιχνίδια του qualifier. Ταυτόχρονα όμως, τα παιχνίδια στην 8αδα και 4αδα ήταν μέσα στην δράση και πάρα πολλά highlights από αυτά αναδεικνύουν το mechanical level της ομάδας.

Προπονητής: Γιάννης “Zonar” Μαρκάτος

Αν και είσαι ο head coach, τα picks & bans τα αναλαμβάνει ο assistant coach, ο Chrollo. Πως καταλήξατε σε αυτήν την ασυνήθιστη συνεργασία;

Εμπιστεύτηκα αυτόν τον ρόλο στον στενό φίλο και συνεργάτη μου Chrollo διότι έχει τεράστια εμπειρία draft making από competitive σκηνή (εσωτερικού και εξωτερικού). Ο ρόλος μου ως Head Coach είναι κυρίως η ανάλυση των παιχνιδιών και η βελτίωση των παικτών που προπονώ.

Εκτός από coach των ITG, είσαι και το support των Final Performance. Πως ισορροπείς τις δύο ομάδες και τι θα κάνεις αν αναμετρηθούν μεταξύ τους σε κάποιο τουρνουά;

Δεν κρύβω τις καλές μου σχέσεις με τον captain των Final Performance “Cpt Vane” , ο οποίος ήταν και ο λόγος για τον οποίο supportaro την ομάδα. Να επισημάνω ότι φιλοδοξίες σαν competitive παίκτης δεν έχω, γι’ αυτό το λόγο κιόλας έκανα την coaching πορεία μου πιο γνωστή. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για να μπορώ να δίνω το 100% μου όπου με χρειαστούν. Και στις δύο ομάδες που συμμετέχω υπάρχει επαγγελματισμός και δεν τίθεται θέμα εχεμύθειας. Βάση τα παραπάνω σε ένα ενδεχόμενο match μεταξύ των δυο ομάδων «μου» το μόνο που μπορώ να πω είναι ας νικήσει η καλύτερη ομάδα.

Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης:

Facebook

Twitter

YouTube

Twitch

Instagram

Τη συνέντευξη τη πήρε ο Rigas.

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top