Αρκετές αλλαγές σε δύο βασικά picks του Bot Lane φαίνεται να ετοιμάζει η Riot σύμφωνα με όσα είδαμε πριν από λίγο στο PBE. Συγκεκριμένα, θα δουν και οι δύο πολλές αλλαγές στα stats τους καθώς και μικρά tweaks σε κομμάτια του kit τους. Πάμε όμως να τα δούμε και αναλυτικά.
Caitlyn
Είδατε παραπάνω που αποκάλεσα την Caitlyn “βασικό κομμάτι του bot lane”; Προφανώς δεν αναφέρομαι στο πόσο καλή είναι, αλλά πιο πολύ στο meme που την περιβάλλει. Τι έγινε βρε Caitlyn; Πως φτάσαμε ως εδώ; Από το 7.13 που ήταν από τα top-dogs του lane με ένα αξιοπρεπέστατο ~53% avarage win rate έχει καταλήξει με ένα 45,2%. Λίγο τα nerfs στο 7.14 και 7.16, λίγο το πολύ άσχημο meta… Ήταν κάτι που γενικά περιμέναμε να συμβεί απλά σε όχι και τόσο μεγάλο βαθμό.
Παρ΄ όλα αυτά, τα πράγματα με τους πιο έμπειρους παίχτες (πάνω από 100 games) δεν είναι και τόσο άσχημα αλλά για έναν τέτοιο ρόλο δεν είναι και τέλεια. Τέτοια άτομα διατηρούν ένα win rate κοντά στο 54% ενώ άλλοι με twitch αράζουν στο 58%. Πάμε να δούμε τι αποφάσισε η Riot να αλλάξει στην Caitlyn.
Stats
- Το HP που παίρνει ανά level αυξάνεται από 80 σε 85.
- Το base HP μειώνεται από 524.4 σε 450.
- Αυξάνεται το base attack speed από .543 σε .568.
- Το attack speed που παίρνει ανά level αυξάνεται από 2% σε 4%. Δηλαδή έγινε revert το nerf του 7.14.
- To “attack delay” μειώνεται από .15 σε .1, δηλαδή τα auto attacks θα είναι πιο responsive στις εντολές μας.
- To base HP regen μειώνεται από 1.1348 σε 1.13.
Abilities
Passive – Headshot: Τα auto-attacks που είναι απαραίτητα για το “Ηeadshot” αυξάνονται από 6 σε 8. Από εδώ και στο εξής, το “Headshot” δουλεύει και σε towers.
Q – Pitlover Peacemaker: To damage ου κάνει στους υπόλοιπους χαρακτήρες πέρα από τον πρώτο θα μειώνεται μόνο κατά 33% σε αντίθεση με το τωρινό 50%.
W – Yordle Snap Trap: Αυξάνεται το mana cost σε 30 σε όλα τα ranks αντί για 20. Το damage του “Headshot” αυξάνεται από 10/55/100/145/190 σε 40/90/140/190/240. Το AD αυξάνεται από 60% σε 40/55/70/85/100% bonus AD. Ο χρόνος “κατασκευής” τους μειώνεται από 45/32.5/20/12.5/10 σε 30/22/16/12/10 δευτερόλεπτα. Τέλος, το vision που δίνουν θα διαρκεί μόνο 3 αντί για 8 δευτερόλεπτα.
Συνεπώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι η Caitlyn δεν είναι ξεκάθαρο αν δέχεται nerf ή buff αν και τείνει προς το δεύτερο. Ναι σίγουρα το 8 autos για το “Headshot” είναι ένα πλήγμα όπως και το λιγότερο HP αλλά τα υπόλοιπα νομίζω το καλύπτουν. Περισσότερο damage με την Q στα teamfights, πιο συχνά traps, αυξημένο attack speed θα την κάνουν λίγο πιο σταθερή στον ρόλο τον οποίο πρέπει να έχει, δηλαδή ranged damage dealer. Με ανησυχεί πάρα πολύ το λιγότερο HP καθώς στο early game θα είναι λίγο πιο τυρόπιτα απ’ ότι τώρα. Συνεπώς, θα χρειάζεται λίγη παραπάνω προσοχή για να λάμψει στο mid-late game. Αρκετά καλή αλλαγή θα έλεγα. Μένει να δούμε πως θα μεταφραστεί στους live servers.
Και αφού τελειώσαμε με το ADC, πάμε να δούμε και το support.
Janna
Σε αντίθεση με την Caitlyn, η Janna αυτή τη στιγμή πετάει στο bot lane. Διατηρώντας ένα ανησυχητικότατο win rate στο 56,38% φαίνεται να έχει πάρει αρκετό αέρα χωρίς να δείχνει σημάδια πτώσης. Και στην τελική γιατί όχι; Η Riot έχει να την αλλάξει εδώ και 10 patches και οι παίχτες έχουν αρχίζει να την συνηθίζουν. Ναι, καταλαβαίνω ότι χρειάζεται “επιδέξιους χειρισμούς” και “αρκετή εμπειρία” για να παιχτεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων της, αλλά πολλές φορές αρκεί να maxάρουμε E και να κουμπώσουμε και κάνα Ardent Censer πριν καν βγάλουμε μπότα.
Πριν κάνα μήνα περίπου, έλουσε κρύος ιδρώτας όλους όσους την είχαν καταβρεί με το πραγματικό freelo που ονόμαζαν Janna μιας και ήταν queued για mini-rework, και όχι queued απλά! Η αλλαγή ήταν ήδη στο PBE απλά δεν είδε το φως των live servers. Βλέποντας όμως ότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, η Riot ετοίμασε τις αλλαγές. Πάμε να τις δούμε!
Stats
- Μειώνεται το base AD από 51.956 σε 49.
- Μειώνεται το HP που παίρνει σε κάθε level από 78 σε 70.
- Αυξάνεται το base HP από 467.04 σε 500.
- Αυξάνεται το attack range από 475 σε 550.
- Μειώνεται το base movement speed από 335 σε 320.
- Το AD που λαμβάνει σε κάθε level μειώνεται από 2.95 σε 2.
- Το auto attack της θα είναι λίγο πιο γρήγορο (το “missile” που πετάει).
Abilities
Passive – Tailwind: Το movement speed που δίνει μειώνεται σε 5% από 8%. -Νέο effect- Τα auto attacks της θα κάνουν bonus magic damage ανάλογα με το bonus movement speed που έχει (35% αυτού για την ώρα αν και αναμένεται να πάει στο 30%)
Q – Howling Gate: Μειώνεται το mana cost από 90/105/120/135/150 σε 60/80/100/120/140. Το cooldown γίνεται 12″ σε όλα τα ranks από 14/13/12/11/10. Tο range αυξάνεται κατά 150 units (από 50 σε 1000). Μειώνεται το bonus damage ανά δευτερόλεπτο που την αφήνουμε να κάνει charge (από 35% σε 25%). -Νέο effect- Φτάνει πάντα στο max range σε 1.5 δευτερόλεπτα.
W – Zephyr: Μειώνεται το range κατά 50 units (από 600 σε 550) αλλά το edge θα είναι λίγο “grey area” που σημαίνει ότι το πραγματικό range θα είναι σχεδόν το ίδιο. Το Cooldown αυξάνεται σε 12″ σε όλα τα rabks σε αντίθεση με το τωρινό 14/12.5/11/9.5/8. Το bonus movement speed μειώνεται από 9/11/13/15/17% σε 5/8/11/14/17%.
E – Eye of the Storm: Το cooldown αλλάζει από 10 δευτερόλεπτα σε όλα τα ranks σε 18/16/14/12/10.
Συνεπώς έχουμε κατά βάση ένα nerf στο κτήνος που αποκαλούμε support. Η αύξηση του cooldown στο Shield σίγουρα θα την επηρεάσει αρκετά στο lane ενώ ταυτόχρονα είναι ένα indirect nerf στο Ardent Censer. Τα αυξημένα range σε συνδυασμό με το παραπάνω early game HP θα την βοηθήσουν στο να είναι λίγο πιο aggresive στο lane, κρατώντας όμως πάντα την ισορροπία λόγω της έλλειψης του Shield. Θα πρέπει να είναι λίγο πιο οργανωτική στα engage σιγουρεύοντας ότι έχει τα cooldowns της. Σίγουρα είναι ένα nerf που θα την calmάρει αλλά δεν νομίζω να είναι αρκετό και για να την εξαφανίσει από τις πρώτες θέσεις.
Τα παραπάνω nerfs βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο PBE και testάρονται και φυσικά είναι πιθανό να διαφέρουν από αυτά που θα δούμε στους live servers. Οι παραπάνω αλλαγές θα έρθουν μαζί με τις υπόλοιπες στο patch 7.19. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!
Comments