CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
20/09/2017

Οι πρώτες αλλαγές που θα δούμε στον Azir

Μία πρώτη δόση αλλαγών φαίνεται να έχει έτοιμη η Riot για τον Azir για το patch 7.19. Εδώ και ένα μήνα περίπου γνωρίζαμε ότι έχει σχέδια για αυτόν και όπως όλα δείχνουν αυτή είναι μόνο η αρχή. 

Ο Azir είναι σίγουρα ένας Champion που έχει περάσει πολλά αυτά τα τρία χρόνια που βρίσκεται στο παιχνίδι. Συμπτωματικά τα έκλεισε και πριν τρεις ημέρες. Θα κάνουμε πέρα τα bugs διότι πραγματικά σηκώνουν ένα ακόμη ολόκληρο άρθρο μόνα τους και θα σταθούμε σε κάτι άλλο. Σε κάθε δεύτερο patch περίπου κάτι αλλάζει πάνω του. Είτε αυτό είναι το base damage, είτε κάποιο cooldown σε ability.

Η αλήθεια είναι πως σε Champions με πολύ απαιτητικό learning curve η δουλεία της Riot από πλευράς «balancing» δεν είναι καθόλου εύκολη. Για να σας δώσω μία εικόνα, το μέσο winrate του βρίσκεται κάπου στο 44-45% και εκτινάσσεται στο 53-54% σε παίχτες με πάνω από 100 παιχνίδια μαζί του, που συνεχίζει να είναι κάκιστο but it proves my point. Κλασσικά όμως για να μην αρχίζουν οι Azirs και οργώνουν το Solo Queue η Riot επέλεξε απλά να τους ισοπεδώσει και πλέον κανείς δεν παραπονιέται… Εκτός αν τύχει καλό Azir αντίπαλο.

Οι στόχοι της Riot είναι απλοί.

  • Να γίνει πιο competitive (Θα του ανεβάσουμε το win rate)
  • Να έχει την ίδια αίσθηση σαν Champion
  • Να δώσουμε την δυνατότητα στους αντιπάλους του για counterplay.

Και κάπως έτσι καταλήξαμε στα παρακάτω…

Base Stats

  • Αυξάνεται το movement speed του κατά 10 μονάδες (από 325 σε 335).

W – Arise

  • Όταν ο Azir έχει 3 στρατιώτες, διπλασιάζει το attack speed που του δίνει η passive για 5 δευτερόλεπτα.
  • ΟΙ στρατιώτες του θα είναι κατά 0.15″ πιο responsive. Δηλαδή δεν θα καθυστερούν τόσο να επιτεθούν από την στιγμή που τους διατάζει/ουμε.
  • Το command range μειώνεται από 800 σε 660 units.

R – Emperor’s Divide

  • Μειώνεται το Cooldown από  140/120/100 σε 120/105/90 δευτερόλεπτα ανάλογα με το rank της ability.
  • Ομοίως και οι στρατιώτες (πλάτος στην ουσία) που έχει το wall αυξάνονται από  4/5/6 σε 5/6/7.
  • Δεν θα κάνει συνεχόμενα το knock-back. Μόνο την πρώτη φορά

Όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε, ή μάλλον δεν μπορούμε, τα νερά είναι ακόμα κάπως θολά. Ναι, περισσότερο attack speed αλλά μικρότερο range; Μεγαλύτερο wall που δεν προστατεύει συνέχεια; Είναι νωρίς να κρίνουμε πως θα τον επηρεάσουν τα παραπάνω tweaks στο kit του. Μην ξεχνάτε ότι μπορεί να έρθουν και άλλες αλλαγές πολύ σύντομα. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Shares
Scroll To Top