CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
04/10/2017

H Bluehole απολογείται για τα πρόσφατα προβλήματα του PUBG

Είναι ευρέως γνωστό πως οι τελευταίες μέρες δεν είναι ιδανικές για την εταιρεία ανάπτυξης του PUBG, ή για να είμαστε ακριβείς, ζουν μια κόλαση με τα προβλήματα που τους βομβαρδίζουν καθημερινά.

Αρχικά αντιμετωπίζουν μεγάλους μπελάδες με τους servers του παιχνιδιού, που φαίνεται πως δεν θέλουν να λειτουργήσουν, ενώ παράλληλα δέχθηκαν βομβαρδισμό από αρνητικά reviews, μέρος των οποίων οφείλεται στο πρόβλημα που αναφέραμε αρχικά. Για να μιλήσουμε λίγο πιο αναλυτικά για το πρόβλημα, η εταιρεία δεν περίμενε τέτοια απήχηση στο παιχνίδι της και καθώς φαίνεται οι servers που επέλεξαν δεν άντεξαν τον «ενθουσιασμό».

Να τονίσουμε βέβαια ότι η εταιρεία προσπάθησε να δώσει τέλος στο πρόβλημα αυτό, μεταφέροντας το PUBG σε άλλους servers, χωρίς όμως να ελέγξει την αποδοτικότητά τους νωρίτερα. Πώς λοιπόν να σηκώσει μια βάση 1,7 εκατομμυρίων ταυτόχρονων παικτών; Όπως είναι φυσικό, η εταιρεία ένιωσε την ανάγκη να απολογηθεί στο κοινό, οπότε πάμε να δούμε τι ακριβώς είπαν.

«Αρχικά, θα θέλαμε να απολογηθούμε σε όλους όσους αντιμετώπισαν πρόβλημα με τους servers μας, που κατ’επέκταση οδήγησαν σε μεγάλες αναμονές και εκνευρισμό. Η ομάδα ανάπτυξής μας προσπαθεί καθημερινά να ανταπεξέλθει στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των ταυτόχρονων παικτών και να αποφύγει οποιαδήποτε άλλα προβλήματα προκύψουν. Παρόλα αυτά όμως, υπήρξαν κάποια απρόσμενα εμπόδια στην πορεία που έχουν καθυστερήσει την επίλυσή τους.

Έτσι, προσπαθούμε να κάνουμε την εμπειρία των παικτών καλύτερη, χωρίς να σταματούμε ούτε λεπτό. Οφείλουμε να ξαναζητήσουμε συγγνώμη και να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε διπλασιάσει τις προσπάθειες μας στο να τα λύσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται, κάνοντας παράλληλα δραστικές αλλαγές στο παιχνίδι γενικότερα.»

Ελπίζουμε πως η PUBG Corp όπως λέγεται πλέον θα βρει άμεσα λύση στα προβλήματά της, αν τουλάχιστον δεν θέλει να δει άμεση πτώση στα νούμερα.

Shares
Scroll To Top