CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
02/11/2017

Συντελεστής ανάπτυξης του PUBG μιλάει στο IGN

Στα πλαίσια του PAX Aus, το IGN είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον creative director του PlayerUnknown’s Battleground, Brendan Greene, όπου σχολίασε ότι ο τίτλος έγινε επιτυχία δίχως να επενδύονται υπέρογκα ποσά στην διαφήμιση του.

«Εκδώσαμε τον τίτλο στο Steam, το γνώριζες; Αυτό μας επέτρεψε να πουλήσουμε εκατομμύρια αντίτυπα χωρίς να έχουμε ιδιαίτερο προϋπολογισμό για το marketing . Αποδείξαμε ότι δεν χρειάζεται, απαραίτητα, να έχεις ένα μεγάλο marketing budget ή προϋπολογισμό για δημόσιες σχέσεις έτσι ώστε να πουλήσεις πολλά αντίτυπα.»

«Πριν την κυκλοφορία του τίτλου στο Steam Early Access,…

Shares
Scroll To Top