Συντελεστής ανάπτυξης του PUBG μιλάει στο IGN

1 έτος πριν.

Πρόκειται για προβλήματα που φέρνει η επιτυχία;

Στα πλαίσια του PAX Aus, το IGN είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον creative director του PlayerUnknown’s Battleground, Brendan Greene, όπου σχολίασε ότι ο τίτλος έγινε επιτυχία δίχως να επενδύονται υπέρογκα ποσά στην διαφήμιση του.

«Εκδώσαμε τον τίτλο στο Steam, το γνώριζες; Αυτό μας επέτρεψε να πουλήσουμε εκατομμύρια αντίτυπα χωρίς να έχουμε ιδιαίτερο προϋπολογισμό για το marketing . Αποδείξαμε ότι δεν χρειάζεται, απαραίτητα, να έχεις ένα μεγάλο marketing budget ή προϋπολογισμό για δημόσιες σχέσεις έτσι ώστε να πουλήσεις πολλά αντίτυπα.»

«Πριν την κυκλοφορία του τίτλου στο Steam Early Access,…

Διαβάστε περισσότερα στο gr.ign.com

Comments

Scroll To Top