Συντελεστής ανάπτυξης του PUBG μιλάει στο IGN

2 έτη πριν.

Πρόκειται για προβλήματα που φέρνει η επιτυχία;

Στα πλαίσια του PAX Aus, το IGN είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον creative director του PlayerUnknown’s Battleground, Brendan Greene, όπου σχολίασε ότι ο τίτλος έγινε επιτυχία δίχως να επενδύονται υπέρογκα ποσά στην διαφήμιση του.

“Εκδώσαμε τον τίτλο στο Steam, το γνώριζες; Αυτό μας επέτρεψε να πουλήσουμε εκατομμύρια αντίτυπα χωρίς να έχουμε ιδιαίτερο προϋπολογισμό για το marketing . Αποδείξαμε ότι δεν χρειάζεται, απαραίτητα, να έχεις ένα μεγάλο marketing budget ή προϋπολογισμό για δημόσιες σχέσεις έτσι ώστε να πουλήσεις πολλά αντίτυπα.”

“Πριν την κυκλοφορία του τίτλου στο Steam Early Access,…

Διαβάστε περισσότερα στο gr.ign.com

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top