Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος και Λογοκρισία στα παιχνίδια (Μέρος Β’)

2 έτη πριν.

Η περίεργη υπόθεση του Call of Duty.

Στο άρθρο της προηγούμενης εβδομάδας είδαμε πως η Βethesda δούλεψε «γύρω-γύρω» από την γερμανική νομοθεσία ώστε να καταφέρει να κυκλοφορήσει το Wolfenstein: The New Order σε Γερμανία και Αυστρία. Στο σημερινό άρθρο θα σχολιάσουμε τις κινήσεις της Sledgehammer Games και κατ’ επέκταση της Activision πάνω στο φετινό Call of Duty: World War ΙΙ, το οποίο σε αντίθεση με το Wolfenstein, έχει και online multiplayer.

 

Ο μονόδρομος του Call of Duty

 

To Wolfenstein δεν είχε καθόλου multiplayer κάτι που διευκόλυνε αρκετά την Bethesda στο να φτιάξει μία ξεχωριστή censored έκδοση. Η δουλειά της Sledgehammer Games για το φετινό Call of Duty: WW2…

Διαβάστε περισσότερα στο gr.ign.com

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top