Gaming

Η Κίνα παραμένει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιών

Τα έσοδα από πωλήσεις της αγοράς παιχνιδιών της Κίνας έχουν αυξηθεί φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της εκδοτικής επιτροπής του Game Publishers Association.

Η επιτροπή, μια βιομηχανική ομάδα για τους εκδότες παιχνιδιών, δημοσίευσε πρόσφατα την Έκθεση 2017: Βιομηχανία Παιχνιδιών της Κίνας, η οποία ενημερώνει το μέγεθος της βιομηχανίας και αναλύει τις τάσεις. Σύμφωνα με την έκθεση, τα πραγματικά έσοδα από την κινεζική αγορά ανήλθαν σε 203,61 δισ. Γιουάν (περίπου 30,9 δισ. Δολάρια) φέτος, αύξηση 23% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο αριθμός αυτός είναι 11% υψηλότερος από την πρόβλεψη του Newzoo, ύψους 27,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούλιο και αρκεί για να κρατήσει την Κίνα στην πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά παιχνιδιών, 500 εκατομμύρια δολάρια περισσότερο από τις ΗΠΑ.

Τα mobile games συνεχίζουν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο, αυξάνοντάς το 57%, ενώ ο αριθμός των χρηστών αυξήθηκε κατά 4,9% σε σχέση με πέρυσι. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 41,7% την ίδια περίοδο πέρυσι, γεγονός που σημαίνει ότι οι νέοι και οι παλαιότεροι χρήστες είναι πιο πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα για τις κινητές τους συσκευές. Το μερίδιο των Web games μειώθηκε κατά 16,6% από πέρυσι και οι χρήστες μειώθηκαν κατά 6,6%.

[embed_post id=”210117″ /]

Όσον αφορά τη διανομή μετοχών, η αγορά της Κίνας είναι πολύ διαφορετική από τον υπόλοιπο κόσμο. Η σημερινή παγκόσμια αγορά εξακολουθεί να κυριαρχείται από παιχνίδια για PC και παιχνίδια κονσόλας. Ωστόσο, η αύξηση του εισοδήματος και των δυο είναι κάτω από 5%. Η αύξηση κατά 23,3% των κερδών των mobile games στην Κίνα από έτος σε έτος κατέστησε δυνατή την κάλυψη του μεριδίου των δύο πλατφορμών κατά τα επόμενα πέντε χρόνια.

Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τα κινητά παιχνίδια της Κίνας προκαλούν την αρχικά σταθερή αγορά παιχνιδιών στο εξωτερικό. Το μερίδιο των δαπανών των PC παιχνιδιών στην Κίνα από τα microtransactions ήταν 88% το 2016. Το League of Legends και το CrossFire που αναπτύχθηκε από την Tencent κυριάρχησε στην αγορά με 59% των δαπανών, ενώ η NetEase, ο μακρόχρονος εκδότης της Blizzard στην Κίνα, έλαβε την δεύτερη θέση με την βοήθεια του Overwatch.

Με την φόρα που έχουν πάρει στην Κίνα, σίγουρα θα είναι δύσκολο έως και ακατόρθωτο να τους ξεπεράσει κανείς. Ωστόσο, ας μη λέμε μεγάλα λόγια.

Πηγή: http://www.ecns.cn/business/2017/12-25/285757.shtml

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x