CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
27/12/2017

Οι esports τίτλοι που μοίρασαν τα περισσότερα χρήματα το 2017

Για πρώτη φορά, τα συνολικά διανεμόμενα χρηματικά έπαθλα στα τουρνουά των esports ξεπέρασαν τα $100 εκατομμύρια φέτος, με το συνολικό ποσό να φτάνει τα 109 εκατομμύρια δολάρια. Πάμε να δούμε τα κορυφαία δέκα παιχνίδια, με βάση τα κατανεμημένα κέρδη το 2017.

*Το Call of Duty: Infinite Warfare συγκρίνεται με τα αποτελέσματα του Call of Duty: Black Ops III για το 2016.

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το Dota 2 ήταν ο καλύτερος τίτλος, όσον αφορά τις πληρωμές σε έπαθλα και ο λόγος είναι, φυσικά, το The International. Το τουρνουά που χρηματοδοτείται από το πλήθος έχει διανείμει συνολικά βραβεία ύψους σχεδόν 81 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια των επτά ετών της ύπαρξής του. Το 2013, η Valve Corporation ανακοίνωσε ότι ένα interactive compendium θα είναι διαθέσιμο για αγορά, με το ένα τέταρτο των εσόδων να προστίθεται στο The International prize pool. Το έργο έφερε καρπούς το 2014 και, από τότε, σπάει το ένα βραβείο μετά το άλλο. Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Αύγουστο στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον, πλήρωσε 24 εκατομμύρια δολάρια, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τίτλο το 2017.

Τα πέντε κορυφαία παιχνίδια από το 2016 διατήρησαν τις θέσεις τους, δείχνοντας αύξηση των κατανεμημένων κερδών. Το άλλο παιχνίδι της Valve, Counter-Strike: Global Offensive βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αυξάνοντας το διανεμόμενο χρηματικό έπαθλο κατά σχεδόν δύο εκατομμύρια. Από τα 3.622 τουρνουά esports κατά τη διάρκεια του έτους, τα 852 (σχεδόν ένας στα τέσσερα) ήταν Counter-Strike.

Το League of Legends διοργάνωσε λίγο περισσότερα από 100 τουρνουά, αλλά τελείωσε το έτος, δίνοντας 11,8 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση 12,3% στα prize pools για το LOL, αν και τα συνολικά κέρδη που διανέμονται από τη Riot Games (και τους οπαδούς που συνέβαλαν στο prize pool) στις ομάδες που συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ήταν πολύ μικρά σε σχέση με τα τουρνουά του 2016.

Από τα πρώτα δέκα παιχνίδια του 2016, το Halo, έδειξε τη μεγαλύτερη μείωση το 2017 (μόνο 11 τουρνουά πραγματοποιήθηκαν σε σύγκριση με τα 34 του 2016). Είναι ενδιαφέρον να δούμε αν ο τίτλος μπορεί να επιστρέψει το 2018, αφού το Halo Esports υπέγραψε συνεργασία με την 343 Industries και την Major League Gaming για να επιβλέπει τη σειρά Halo Championship.

Το Hearthstone παρουσίασε επίσης σημαντική μείωση στα κατανεμημένα βραβεία. Το ποσό που καταβάλλεται από τον τίτλο ήταν 20% λιγότερο από το 2016. Ο εκδότης ελπίζει να αναδιοργανώσει το παιχνίδι το 2018, μετά την εισαγωγή του Masters Program.

Από την άλλη, ένας άλλος τίτλος που αναπτύχθηκε από την Blizzard αυξήθηκε κατά 70%. Μιλάμε φυσικά για το Overwatch, το οποίο αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο το επόμενο έτος, καθώς 3,5 εκατομμύρια δολάρια θα διανεμηθούν στις ομάδες με τις καλύτερες επιδόσεις στην εναρκτήρια περίοδο του Overwatch League.

Από τα πρώτα δέκα παιχνίδια του 2016, το Smite ήταν εκείνο που αποχώρησε από τη λίστα. Στη θέση του το H1Z1, αλλά είναι ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει το επόμενο έτος, με το Fortnite και, σημαντικότερα, το PUBG να κυριαρχεί στη σκηνή.

*Τα νούμερα υπολογίζονται στο περίπου, για αυτό και μπορεί να υπάρχουν μικρές αποκλείσεις, χωρίς να επηρεάζεται η κατάταξη.

Shares
Scroll To Top