CLICK FOR FRESH NEWS
ARTICLES
31/12/2017

Οι πέντε σημαντικότερες στιγμές στα esports για το 2017

To 2017 ήταν μια χρονιά-σταθμός για την σκηνή των esports, ενώ από δω και πέρα το μέλλον αναμένεται μόνο αισιόδοξο. 

Κοιτώντας πίσω σε όλα όσα έγιναν αυτό το έτος, που σε λίγες μέρες φεύγει, υπήρξαν στιγμές που ξεχώρισαν και εμείς θα παρουσιάσουμε τις πέντε σημαντικότερες παρακάτω.

Το μεγαλύτερο esports event στην ιστορία

Η Intel & η ESL καλωσόρισαν 173.000 άτομα στο Katowice για το μεγαλύτερο καταγεργαμμένο gaming event των esports.

Σε δύο Σαββατοκύριακα έντονης δράσης στο CS: GO, League of Legends και StarCraft 2, η διοργάνωση μοίρασε $650,000. Το IEM Katowice 2017 συνέλλεξε επίσης ένα online κοινό που ήταν 35% υψηλότερο από το event του προηγούμενου έτους. 

Ομολογουμένως το event ξεπέρασε, για πολλούς, κάθε προσδοκία.

Το μεγαλύτερο prize pool στην ιστορία

Όπως ίσως έχετε ήδη μαντέψει, αυτό το milestone το έκανε για άλλη μια φορά το Dota 2, με το The International 7.

H Valve έχει ένα συνήθειο να σπάει τα δικά της ρεκόρ, κάτι που απέδειξε και φέτος, συλλέγοντας 24.8 εκατομμύρια στο prize pool. Όλες οι άλλες διοργάνωσεις βρίσκονται αρκετά πίσω σε σχέση με το παιχνίδι, κάτι που μας αποδεικνύει ότι θα μείνει στην πρώτη θέση για αρκετό καιρό.

Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι μεγάλο παράγοντα έπαιξαν και οι fans, που με την αγορά του Battle Pass και την διαδικασία του crowdfunding, έβαλαν το λιθαράκι τους για αυτό το ρεκόρ.

Το Franchising έφτασε

Ένα μεγάλο γεγονός και το σημαίο αναφοράς των περισσότερων νέων τον τελευταίο καιρό είναι το franchising στα esports.

Overwatch League και NA LCS δοκιμάζουν αυτή τη νέα προσέγγιση, καθώς πλέον οι ομάδες πληρώνουν για να συμμετάσχουν στις διοργανώσεις αυτές, με την πρώτη να ζητά 20 εκατομμύρια και την δεύτερη ακριβώς τα μισά, για την εξαγορά μιας θέσης. 

Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν η τακτική αυτή θα προχωρήσει και στο EU LCS ή σε άλλα leagues, αλλά είναι σίγουρο πως συμφέρει τους περισσότερους που απολαμβάνουν τα προνόμιά του. 

Η Tencent στην κορυφή του κόσμου

Μιας που δεν της φτάνει η απόκτηση του παιχνιδιού με τα περισσότερα έσοδα στον κόσμο, η Tencent αποφάσισε να δημιουργήσει μια τεράστια, esports αγορά στην Κίνα που κοστολογείται $14.6 διεκατομμύρια.

Με αυτό τον τρόπο θέλει να δημιουργήσει περισσότερα esports leagues, τουρνουά και συνεργασίες με τους παίκτες. Θα χτίσει παράλληλα και «βιομηχανικά πάρκα» παρέχοντας μια αναβάθμιση της υποδομής σε ολόκληρο το esports οικοσύστημα της χώρας.

Χωρίς την κατάλληλη χρηματική βοήθεια, αυτό δεν θα ταν δυνατό και φυσικά η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα, καθώς ανακοίνωσε ότι τα έσοδά της, μόλις το 2016 έφτασαν τα 21 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα χρόνο αφού απέκτησε την Riot Games.

Συζήτηση για την είσοδο των esports στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ακριβώς όταν νομίζατε ότι τα ακούσατε όλα, οι αρετές των esports συζητούνται από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, με σκοπό την πιθανή ένταξη τους στους Αγώνες του 2024.

Η ομάδα πίσω από την επιτροπή του Παρισιού για τους Αγώνες του 2024 επιθυμούσε να συζητήσει την πιθανή προσθήκη στο πρόγραμμα με τη ΔΟΕ. Ήδη έγινε αποδεκτό ότι τα esports μπορούν να θεωρηθούν ένα «είδος αθλητικής ενέργειας», δίνοντας έτσι μια μικρή όθηση και ελπίδες για το μέλλον.

Όπως είναι φυσικό βέβαια η νίκη δεν θα έρθει χωρίς θυσίες, για αυτό και θα πρέπει να ισχύουν και ορισμένοι κανόνες, όπως η δημιουργία συγκεκριμένου τομέα στην κυβέρνηση που θα ασχολείται με τον τομέα του ηλεκτρονικού αθλητισμού εξ’ολοκλήρου.

Εσείς ποια θεωρείται σημαντική στιγμή μέσα στο 2017 για τα esports; Πείτε μας στα σχόλια!

Καλή Πρωτοχρονιά!

Shares
Scroll To Top