CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
20/05/2018

Τί είναι ο «Ξαφνικός θάνατος» στο Clash mode

Με το νέο Clash mode να κάνει την εμφάνισή του στο League of Legends, το μόνο σίγουρο ήταν ότι παρά τα αμέτρητα posts της εταιρείας, οι fans θα είχαν περισσότερες απορίες και ερωτήσεις. Μια από αυτές, έχει να κάνει με τον «ξαφνικό θάνατο» στο mode αυτό.

Για να εξασφαλίσει η εταιρεία ότι τα παιχνίδια θα τελειώνουν σε μια λογική ώρα, χρειάστηκε να πάρει μερικά μέτρα. Φανταστείτε ένα ολόκληρο bracket να περιμένει δύο ομάδες να τελειώσουν ένα αδύνατο game κοντά στα 90 λεπτά. Θα πήγαινε πίσω όλο το τουρνουά και κανένας δεν θα πέρναγε καλά!

60 λεπτά παιχνιδιού

  • Όλα τα towers γίνονται πολύ αδύναμα και καταστρέφονται πανεύκολα. Με αυτό τον τρόπο οι ομάδες μπορούν να εκμεταλλευτούν ένα νικημένο fight (ακόμα και αν ζήσουν 1-2 μέλη) και να πάρουν τη νίκη με ένα μικρό, ή ακόμα και ανύπαρκτο wave.

65 λεπτά παιχνιδιού

  • Όλα τα Towers, inhibitors και Nexus αρχίζουν να δέχονται από μόνα τους damage. Ξεκινώντας από τα πιο έξω στο map και πλησιάζοντας στη βάση, σε λίγα λεπτά τα δύο Nexus θα αρχίσουν να δέχονται Damage.

70 λεπτά παιχνιδιού

  • Αν καμία ομάδα δεν έχει κάνει έστω και λίγο Damage σε Nexus τότε το παιχνίδι τελειώνει και στέφεται η μία νικήτρια!

Σύμφωνα με την Riot σχεδόν κανένα παιχνίδι δεν χρειάστηκε να τραβήξει τόσο. Καλό όμως είναι τέτοια πρωτόκολλα να υπάρχουν για να αποφευχθούν άβολες και απρόσμενες καταστάσεις. Το Clash επιστρέφει στις 25 Μαΐου και τώρα περισσότεροι γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται, συνεπώς καλό θα ήταν η πεντάδα σας να περιμένει λίγο πιο σκληροπυρηνικά games από εδώ και στο εξής. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Shares
Scroll To Top