CLICK FOR FRESH NEWS

Πώς αποφασίζετε για τις αμφιέσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος;

Γεια χαρά, να και αυτή η ερώτηση! Πρέπει να ήρθε η ώρα για τις αμφιέσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος! Μέσα στη χρονιά, εξελίξαμε και αναβαθμίσαμε την προσέγγιση μας για την επιλογή των αμφιέσεων που φτιάχνουμε για να τιμήσουμε την ομάδα και τους παίκτες που κέρδισαν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Καθώς οι ομάδες πειραματίζονται συνεχώς με τα ρόστερ τους, έπρεπε να επανεξετάσουμε τα κριτήριά μας για τις αμφιέσεις.

Ορίσαμε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές με τις ομάδες, κυρίως σχετικά με το ελάχιστο όριο που πρέπει να πληροί ένας παίκτης για να είναι υποψήφιος για αμφίεση. Ζητήσαμε να πληροί τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Να έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον 2 Προκριματικούς Αγώνες που είχαν κάποια επίδραση στην πρόκριση της ομάδας στα νοκ-άουτ (δηλ. τα παιχνίδια θα πρέπει να είχαν σημασία είτε για την κατάταξη είτε για την πρόκριση).
Να έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον 2 Αγώνες της Φάσης Ομίλων που είχαν κάποια επίδραση στην πρόκριση της ομάδας στα νοκ-άουτ (δηλ. τα παιχνίδια θα πρέπει να είχαν σημασία είτε για την κατάταξη είτε για την πρόκριση).
Να έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον 1 αγώνα της Φάσης Νοκ Άουτ (Προημιτελικούς, Ημιτελικούς ή Τελικούς).
Έχουμε επίσης κάποια κριτήρια για το ποιους Ήρωες μπορούν να επιλέξουν οι Πρωταθλητές. Το πιο σημαντικό είναι ο παίκτης να έχει παίξει τον Ήρωα τουλάχιστον μία φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο παίκτης μπορεί να επιλέξει οποιονδήποτε Ήρωα έχει παίξει, ακόμα και εάν ήταν μόνο για μία φορά. Αν η νικήτρια ομάδα έχει ήδη μια αμφίεση για αυτόν τον Ήρωα από προηγούμενη νίκη, μπορεί να ζητήσουμε μια άλλη επιλογή. Στην περίπτωση Ηρώων για τους οποίους έχουμε ήδη προγραμματίσει ή σχεδιάζουμε αμφιέσεις, αυτό πλέον δεν επηρεάζει την υποψηφιότητα τους για αμφίεση των πρωταθλητών. Αυτή είναι μια πολιτική που αλλάξαμε πέρσι, κυρίως με τον Τζιν SKT.

Αν δεν υπάρχουν ειδικές περιστάσεις, περιορίζουμε τον αριθμό των αμφιέσεων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος σε έξι ανά έτος.

Και έχουμε και τους προπονητές. Κρατάμε το περιεχόμενο εντός του παιχνιδιού με θέμα τους προπονητές για κάτι πραγματικά ιδιαίτερο. Για παράδειγμα, εάν ένας προπονητής έχει κερδίσει τρία πρωταθλήματα θα είναι υποψήφιος για περιεχόμενο εντός του παιχνιδιού.

Τέλος, ας μιλήσουμε εν συντομία για τη θεματική. Έως και το 2016, η θεματική για τις αμφιέσεις ήταν «Esports!» Μετά τη συγκέντρωση σχολίων και πληροφοριών σχετικά με τις αμφιέσεις Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2016 SKT, καταλάβαμε ότι είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι πιο συναρπαστικό με τη θεματική μας και επεκτείνουμε το κοινό μας και σε παίκτες που έχουν και άλλα γούστα, πέρα από τις φανέλες, τα λάπτοπ και τα ακουστικά. Συνεργαστήκαμε με τους SKT το 2017 και τους SSG σε αυτόν τον τελευταίο γύρο για να δημιουργήσουμε μια ιστορία για την αμφίεση που θα αντανακλά τα γούστα τους και τη συμπεριφορά τους ως ομάδα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η πρόκληση είναι θεοπάλαβη, αλλά να που αξίζει τον κόπο, μιας και η ποιότητα των εν λόγω αμφιέσεων (από τα όσα μας λέτε) είναι απλώς καλύτερη.

Οι αμφιέσεις Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2017 SSG έρχονται πολύ σύντομα!

Γιατί η Κάμινος δεν αφαιρεί την Καταστολή;

Υπάρχουν πολλά επιχειρήματα υπέρ της αφαίρεσης της Καταστολής από την Κάμινο του Μιχαήλ. Μιας και η επίδραση κάθαρσής της με το πέρασμα του χρόνου μοιάζει περισσότερο με αυτή του Μαντηλιού Υδράργυρου (τώρα που το Μαντήλι δεν αφαιρεί πια όλες τις αποδυναμώσεις από τον χρήστη αλλά μόνο τις επιδράσεις CC), θα είναι πιο λογικό να αφαιρεί και τις ίδιες επιδράσεις. Αυτό που πρέπει να εξεταστεί βασικά σχετικά με μια τέτοια αλλαγή είναι κατά πόσο θα επηρεάζονταν αρνητικά οι Ήρωες που εξαρτώνται πολύ από τις καταστολές, μιας και είναι πολύ ευκολότερο για έναν απλό παίκτη Υποστήριξης να πάρει μια Κάμινο παρά για μια ολόκληρη ομάδα να επιλέξει το Μαντήλι Υδραργύρου. Επίσης, αποτελεί πιθανώς σημαντική αύξηση στη σαφήνεια των μηχανισμών και η ισχύς της επίδρασης μπορεί να ρυθμιστεί μέσω τουλάχιστον ενός ενεργού Χρόνου Επαναφόρτισης και συνολικού κόστους του αντικειμένου. Πέρα από αυτά, η επίδραση της αλλαγής θα μπορούσε να προκαλέσει αρκετά προβλήματα, οπότε είναι μάλλον απίθανο να αλλάξει στο άμεσο μέλλον.

Γιατί ο Ντάριους και ο Ούργκοτ δεν έχουν την ένδειξη που δείχνει πότε η υπέρτατή τους θα εκτελέσει κόσμο, όπως ο Πάικ;

Αν και συνήθως προσπαθούμε να έχουμε ισότητα και συνάφεια στους μηχανισμούς Ηρώων όταν αυτό είναι εφικτό, κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του.

Όταν έρχεται η ώρα για τέτοιες αποφάσεις, πρέπει να εξετάσουμε κάθε πλευρά του Ήρωα και να μην ξεχάσουμε ότι πρέπει να εξετάζουμε κάθε ικανότητα μεμονωμένα. Κάθε Ήρωας (και κάθε Ικανότητα) έχει τις ανάγκες και τους σκοπούς του.

Για τον Ντάριους, ένα κομμάτι του τρόπου παιχνιδιού του περιστρέφεται γύρω από την ασάφεια του κατά πόσο η υπέρτατή του θα εκτελέσει ή όχι τον στόχο. Κάνει την ικανότητα πιο συναρπαστική και είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι παίκτες εκφράζουν τις ικανότητες και την εξειδίκευσή τους μαθαίνοντας ποια είναι η τέλεια στιγμή για να επιφέρουν το μοιραίο χτύπημα.

Με τον Πάικ, είχαμε άλλους σκοπούς. Ένας βασικός λόγος που προσθέσαμε τον μηχανισμό διαμοιρασμού του Χρυσού ήταν να δώσουμε μια βαλβίδα κοινωνικής εκτόνωσης. Δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε αχρείαστες τριβές στο εσωτερικό μιας ομάδας, επειδή ένας παίκτης υποστήριξης θα έπαιρνε όλο τον Χρυσό. Αν η υπέρτατη του Πάικ ήταν δύσκολη στην εκτέλεσή της, δεν θα είχαμε τόσες πολλές ευκαιρίες κατευνασμού της έντασης ανάμεσα στους συμπαίκτες. Η υπέρτατή του είναι και βολή επιδεξιότητας, μιας και θέλαμε να επιτρέψουμε στους αντιπάλους του να μπορούν να αντισταθούν και θέλαμε ο Πάικ να αισθανθεί τρομερός όταν ήταν έτοιμος να κάνει την εκτέλεση. Αν επιφέρει το μοιραίο χτύπημα, μπορεί να βρεθεί σε πολύ επικίνδυνη κατάσταση, ευρισκόμενος δίπλα σε έναν στόχο που τον περίμενε νεκρό. Επιπλέον, ο Πάικ είναι πολύ πιο εύθραυστος από τον Ντάριους και τον Ούργκοτ. Ζει στην κόψη του ξυραφιού. Πρέπει να ξέρει «εδώ και τώρα» αν η υπέρτατή του θα σκοτώσει κάποιον γιατί αυτό μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ θανάτου και πενταπλής εξόντωσης.

Όλα αυτά μαζί σημαίνουν ότι δεν θέλαμε οι παίκτες του Πάικ να πρέπει να ανησυχούν και για τον υπολογισμό της Ζωής που απομένει για να κάνουν την εξόντωση. Έχουν ήδη να ασχοληθούν με αρκετές άλλες δοκιμασίες σχετικά με αυτή την ικανότητα, αλλά και όλο το κιτ του.

Πέρα από αυτό, έχουμε δει την ερώτηση πολλές φορές και είμαστε σε φάση εσωτερικής συζήτησης για την υπέρτατη του Ούργκοτ. Δεν πιστεύουμε ότι η ικανότητα των παικτών να κρίνουν «Ναι, μου μοιάζει με 25% αυτό!» θα πρέπει να είναι μια σημαντική δοκιμασία κι εδώ. Έτσι σε κάποια μελλοντική ενημέρωση θα προσθέσουμε την ίδια ένδειξη εκτέλεσης στη μπάρα Ζωής των αντιπάλων του.

Shares
Scroll To Top