CLICK FOR FRESH NEWS
NEWS
20/07/2018

Η πηγή των προβλημάτων στο πρώτο Summer Skirmish

Λίγες ημέρες έχουνε περάσει από την… Τραγωδία που ακούει στο όνομα «Summer Skirmish week 1» και τόσο η Epic όσο και όλοι οι υπόλοιποι έχουμε αρχίσει να έχουμε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι πήγε στραβά εκείνο το μοιραίο βράδυ.

Για όσους δεν γνωρίζουν το πρώτο τουρνουά «Summer Skirmish» έλαβε χώρα στις 14 Ιουλίου με δεκάδες streamers με το duo τους να τα δίνουν όλα για τα $250,000 της πρώτης θέσης. Αν και όλα φάνηκαν σαν να πηγαίνουν καλά στην αρχή, τα προβλήματα δεν άργησαν να φανούν με τους παίχτες πραγματικά να μην μπορούν να κουνηθούν από το lag των Servers. Το αποτέλεσμα… Το τουρνουά είδε ένα άδοξο τέλος στα 4 παιχνίδια αντί για τα αναμενόμενα 10.

Η Epic ήταν πολύ ανοιχτή σχετικά με το «τι πήγε στραβά» δηλώνοντας ότι οι spectators στο τέλος κάθε παιχνιδιού πίεζαν τους servers σε εξαιρετικό βαθμό με αποτέλεσμα… Οι παίχτες να μην μπορούν να περπατήσουν πάνω από έναν μικρό λόφο για να βγουν από το storm. Επιπλέον, το playstyle που ακολούθησαν οι παίχτες λόγο αυτού (δηλαδή, lagάρει λιγότερο όποιος δεν κουνιέται και δεν γίνεται στόχος) δεν ήταν σίγουρα αυτό που ήθελαν να δουν οι θεατές.

Έχοντας μια άλφα εμπειρία από το πως έχει αρχίσει να διαμορφώνεται το competitive Fortnite, οι ομάδες όντως προτιμούν ένα πιο αμυντικό playstyle αλλά τα fights σε καμία περίπτωση δεν λείπουν, ειδικά στο late game. Ο νέος «κύκλος» που πλέον κινείται στο τέλος και δεν συρρικνώνεται απλά, έχει ανοίξει το δρόμο για νέες στρατηγικές που δεν στηρίζονται στο «ποιος έχει περισσότερα materials και heals για να αντέξει την πίεση αφού κλείσει και ο τελευταίος κύκλος».

Ένα είναι σίγουρο, το Fortnite έχει ακόμα αρκετό δρόμο μπροστά του μέχρι να γίνει ένα ολοκληρωμένο esport. Για την ώρα όμως, κάνει σταθερά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση και ελπίζουμε σύντομα αυτά να αρχίσουν να αποφέρουν καρπούς! Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι στο CowboyTV για περισσότερα νέα!

Shares
Scroll To Top