H Riot Games διαπραγματεύτηκε με περισσότερα από 350 brands πριν το LEC

2 εβδομάδες πριν.

Μπορεί να πει κανείς πως έψαξε αρκετά για ισχυρούς «συμπαίκτες».

Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αποκάλυψη προχώρησε ο Business Manager του LEC, Romain Bigeard σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Travis Gafford. Για να μπορέσει η Riot Games να πετύχει τις μεγάλες αλλαγές που έγιναν το 2019 στην ευρωπαϊκή επαγγελματική σκηνή έπρεπε να βρει τους κατάλληλους συνεργάτες.

Για να επιλέξει τους ιδανικούς… συνοδοιπόρους σε αυτό το ταξίδι, η δημιουργός του League of Legends έκατσε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με περισσότερες από 350 εταιρείες! DXRacer, Kia, Shell και FootLocker είναι μερικά από τα brands που κατάφεραν να πείσουν τους ανθρώπους της Riot πως έχουν θέση στον κόσμο του LEC.

«Eλπίζω οι περισσότεροι από τους νέους χορηγούς να υπογράψουν ξανά και στο μέλλον και να έχουμε την ευκαιρία να κάτσουμε και να πούμε ‘ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιήσουμε την επιχείρηση σας;’ Οπότε όχι δεν είναι τόσο τρομακτικό, κάνει το community χαρούμενο και έτσι είμαστε όλοι χαρούμενοι στο τέλος της μέρας«, σχολίασε μεταξύ άλλων.

Πηγή: esportsobserver.com

Comments

Scroll To Top