Ο Wayne S μας φέρνει το Summoner’s Rift στη ρεαλιστική του μορφή

3 μήνες πριν.

Χάρμα οφθαλμών.

Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς θα έμοιαζε το Summoner’s Rift, αν είχε σχεδιαστεί με τα ρεαλιστικά πρότυπα; Πλέον δεν χρειάζεται να το φαντάζεστε, καθώς ο Wayne S έκανε αυτήν την διαδικασία, χρησιμοποιώντας την Unreal Engine.

“Ο στόχος εδώ ήταν να διατηρηθεί η σχεδίαση του επιπέδου του Summoner’s Rift, αλλά να αλλάξει εντελώς από στυλιζαρισμένο σε ρεαλιστικό”, ανέφερε ο Wayne S. “Αυτό έπρεπε επίσης να είναι οπτικά ελκυστικό τόσο από πάνω προς τα κάτω όσο και από την first-person οπτική.”

Ο Wayne S χρειάστηκε τρεις περίπου εβδομάδες, με 4-5 ώρες δουλειάς κάθε μέρα για να ολοκληρωθεί το παραπάνω αποτέλεσμα. Πιθανότατα δεν δούμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει και in-game, καθώς τόσες λεπτομέρειες σίγουρα θα αποσπούν τους παίκτες. Ωστόσο αποτελεί μια εξαιρετική και πανέμορφη δημιουργία!

Πηγή: comicbook.com

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top