Preseason 2021: Τα items “αλλάζουν”

3 μήνες πριν.

Είναι νωρίς ακόμα όμως η Riot μας δίνει μια πρώτη εικόνα.

Μπορεί το Preseason 2021 να απέχει ακόμα μερικούς μήνες, όμως η Riot Games ετοιμάζει σημαντικές αλλαγές στο σύστημα των items. Mε ένα αναλυτικό post μας παρουσίασε τον τρόπο σκέψης της.

Ο Λεωνίδας Γκάτζα έκατσε και αποκρυπτογράφησε όλα όσα έγραψε ο Riot Scruffy.

Items τα οποία παρέχουν δύναμη για το early game και δυνατές στιγμές: Αυτή η παράμετρος υπάρχει και απόδειξή του είναι το ότι βλέπουμε κάποιους οι οποίοι farmaran καλά και είχαν ένα καλό early game να βγαίνουν μπροστά από τους άλλους. Κάθε λάθος ή σωστή σου κίνηση δημιουργεί κάποιο αντίκτυπο το οποίο θα σε βοηθήσει/ δυσκολέψει μετέπειτα στο παιχνίδι, μη σημαίνοντας πως όλο αυτό είναι μη αναστρέψιμο. Αυτό “ενεργοποιεί” την δυνατότητα του να μπορέσει κάποιος να κουβαλήσει μόνος του μια ομάδα και γενικά δίνει νόημα σε κάθε πράξη που κάνεις.

Τα items είναι ικανοποιητικά κατά την αγορά και την χρήση: To game μοιάζει λίγο με μινιατούρα RPG, όπου από αδύναμος καταλήγεις να γίνεσαι ασταμάτητος μέσα σε μισή ώρα. Τα items το καταφέρνουν αυτό. Γενικά υπάρχουν items τα οποία είναι αρκετά χρηστικά για όλους τα οποία είναι και αρκετά ικανοποιητικά κατά τη χρήση. Υπάρχουν και άλλα όμως που είναι αρκετά δυνατά αλλά περνάνε απαρατήρητα ή φαίνονται μέχρι και αδύναμα.

Μεταβαλλόμενο build ανάλογα το κάθε game : Σε αντίθεση με τα runes, οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν ένα build ανάλογα το game και τις καταστάσεις του. Η Riot θέλει τους παίκτες να αντιδρούν ανάλογα το κάθε game και να “διαβάζει” το τι ακριβώς χρειάζεται σε κάθε game. 

Για κάποιους τύπους χαρακτήρων –  όπως τα tanks – η πληθώρα των items είναι μεγάλη και η ελαστικότητα στο build style επίσης. Υπάρχουν όμως classes τα οποία έχουν μια πιο μη ελαστική συμπεριφορά όσον αφορά το build τους χωρίς ιδιαίτερο χώρο για προσαρμογή.

Τα items αυξάνουν/οξύνουν το playstyle του champion:  Ένα full build σε έναν champion απλά θα πρέπει να προσθέτει ένα μικρό twist το οποίο δεν θα αλλάζει ή θα βγαίνει εκτός του στοιχείου του kit του champion. Παράδειγμα το Trinity Force το οποίο προσθέτει κάποια extra patterns στο auto attack. Αυτό δεν θα πρέπει να γίνεται από κάθε item ή full build γιατί μετά το game θα είναι σαν να μας ζητάει να κάνουμε πολλά πράγματα συγχρόνως.

Το item system πρέπει να είναι “ενστικτώδες”: Με ένα βαθύ και πολύπλοκο item system, οι επιλογές, τα stats και το κόστος θα έπρεπε να είναι ευανάγνωστα σε κάθε στιγμή. “Αυτός ο τομέας χωράει πολλές αλλαγές από εμάς. Ο τρόπος που κινούμαστε μέσα στο shop, το κατά πόσο είναι όλα κατανοητά, ευανάγνωστα και μας δίνουν να καταλάβουμε πλήρως για αυτά που παρέχουν είναι όλα τομείς στους οποίους χωράει μεγάλη βελτίωση“, αναφέρει το post.

Στόχοι για την Preseason

  • Οι αγορές των item θα πρέπει να είναι γρήγορες και ενστικτώδεις.
  • Κάθε champion θα πρέπει να μπορεί να κάνει στρατηγικές αγορές ανάλογα με τη ροή του game.
  • Item builds θα ανοίγουν διάφορους νέους τρόπους να κάνεις master των ήρωά σου.
  • Τα items δίνουν την αίσθηση ότι είναι επικά δυνατά και γοητεύουν τoν χαρακτήρα σου.
  • Τα iconic items παραμένουν ίδια και δεν χρειάζεται να τα “ξαναμάθετε”.

“Τελειοποιούμε κάθε item”

  • Τα items έχουν μια καθαρή όψη , είναι μοναδικά και έχουν ένα σκοπό.

“Θέλουμε το κάθε item στο shop να έχει μια ξεκάθαρη χρησιμότητα και εμφάνιση. Δεν θέλουμε να μπερδεύεται ο κόσμος από items με πολύπλοκες δυναμικές και να χάνεται η γενική σαφήνεια του shop. Τα items θα πρέπει να εντάσσονται σε μια από τις παρακάτω δύο κατηγορίες. Contextual ή Augment”.

  • Contextual Purpose: Items τα οποία θα επιλέγονται περιστασιακά κατά την πορεία του game και θα παρέχουν δυναμικές οι οποίες θα είναι ξεχωριστές (Quick Silver Sash κτλ)
  • Kit Augments: Items τα οποία θα μπορούν να αγοραστούν σε κάθε game ανεξαρτήτως της πορείας του και θα μπορούν να αμβλύνουν την δυναμική του εκάστοτε χαρακτήρα.

Interesting Build Paths: Παρέχουν ποικιλία και μικρές ευκαιρίες επιλογής:

  • Τα legendary items μεγάλου κόστους που αποτελούνται από πολλά components ( πχ Trinity Force), θα δεχθούν κάποιο optimization στα components ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε lane matchup (Αγοράζω πρώτα το sheen για poke ή το phage για durability) 

Το Design γίνεται πιο κομψό

  • “Κατά τα χρόνια τα items δυνάμωναν από τα διάφορα passive και active effects που είχανε. Θα κάνουμε τα πάντα για να φέρουμε κάθε item σε μια πιο επιθυμητή θέση κρατώντας μόνο τα στοιχεία τα οποία θέλουμε ώστε να μπορούν να κάνουν πιο εύκολα αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν να κάνουν”.

Τα items κρατούν το παιχνίδι υγιές χωρίς να επηρεάζουν το counterplay και τις αδυναμίες.

Αυτές δεν είναι οι μόνες αλλαγές που έχουν στο μυαλό τους στη Riot, αφού αναμένεται να δούμε και μεγάλο upgrade στο κατάστημα.

Πηγή: eune.leagueoflegends.com

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top