Οι developers έχουν εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν στο studio και τι έχουν κατά νου όταν κάνουν design έναν νέο agent. Αυτό όμως δεν εμποδίζει τους παίκτες να έχουν αντίθετη άποψη.
Η Killjoy, έχει προγραμματιστεί να φτάσει στο παιχνίδι στις αρχές του Αυγούστου και ο κόσμος ήδη από τώρα έχει εκπλαγεί με το επιθετικό της Kit όπως είχε κάνει και με της Raze τον πρώτο καιρό. Ο κόσμος ισχυρίζεται πως τέτοια Kit παικτών δεν νοούνται να υπάρχουν σε ένα tactical/aim και skill παιχνίδι.
“Όπως και η grenade της Raze έτσι και η KIlljoy. Τα abilities τους έχουν σχεδιαστεί κατ’ αυτόν τον τρόπο ώστε να δημιουργούν φόβο και να βοηθάνε στο gunplay“, είπε ο Riot Morello.
Επιπρόσθετα, ο Morello τόνισε πως το 90% των Kills στο παιχνίδι προέρχονται από Gunplay και όχι από abilities και αυτό είναι κάτι που δεν θα αλλάξει με την κυκλοφορία της Killjoy, αφού τα abilities της είναι περισσότερο για disarm και utility παρά για damage.
This is of you only imagine skill as mechanics; there will be a mix. The gunplay is where mechanics skill expression is most utilitzed. Well have both, and some agents will be more strategic than cracked out sweatlord gameplay.
— Morello (@RiotMorello) July 28, 2020
“More competitive” is not synonymous with “more difficult,” and a lot of things that are harder raise skill floors, bit not skill ceiling (like smoke lineups is CS). Learning it all his hard, but after players are decent it doesn’t differentiate mastery
— Morello (@RiotMorello) July 28, 2020
Πηγή: www.dexerto.com
Comments