Στο τέταρτη τρίμηνο του 2020, η Activison Blizzard είχε έσοδα 8.10 δισεκατομμύρια, ξεπερνώντας το περσινό νούμερο των 6.48 δις κατά 25% και θέτοντας νέα όρια στην gaming βιομηχανία.
Από το συνολικό ποσό, τα 6.6 δις ήταν από ψηφιακά έσοδα όπου τα 4.85 δις αφορούν in-game αγορές σε όλες τις πλατφόρμες.
.@CallofDuty news just in from the NPD Group:
– #BlackOpsColdWar was the best-selling game of 2020 (US)
– #ModernWarfare was the 2nd best-selling game of 2020 (US)
– Call of Duty ranked as the best-selling gaming franchise in the US market for a record 12th consecutive year pic.twitter.com/wtQvoJDy1c— Activision Blizzard (@ATVI_AB) January 15, 2021
Το Call of Duty έκανε ένα νέο ρεκόρ στο free-to-play περιεχόμενο του, έχοντας 100 εκατομμύρια monthly ενεργούς χρήστες, διπλασιάζοντας το net booking της από την περσινή χρονιά. To Βlack Ops Cold War αύξησε τις πωλήσεις της εταιρίας κατά 40% δείχνοντας πως ήταν ένα παιχνίδι που αγαπήθηκε από το κοινό.
Παράλληλα, έγινε και το launch του CoD mobile στην Kίνα στις 25 Δεκεμβρίου με περισσότερα από 50 εκατομμύρια downloads.
Βέβαια, εκτός του CoD, σημαντική βελτίωση είδαμε και στα World of Warcraft, Candy Crush όπου το ενδιαφέρον του κοινού αναζωπυρώθηκε.
Πηγή: dotesports.com
Comments