Διαθέσιμο το νέο Game Mode του VALORANT: Escalation

4 μήνες πριν.

Πρέπει να το δοκιμάσετε.

Η Riot Games παρουσιάζει ένα νέο game mode για το VALORANT το οποίο έχει ακόμα γρηγορότερο ρυθμό και θα εκτοξεύσει τη διασκέδαση στα ύψη! Ο λόγος για το Escalation, το οποίο είναι ιδανικό για να δοκιμάσετε πράγματα που δε θα δοκιμάζατε σε κανονικά matches. Από Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου το Escalation θα είναι διαθέσιμο για όλους τους παίκτες.

Τα πράγματα λειτουργούν αρκετά διαφορετικά εδώ, καθώς οι παίκτες λαμβάνουν παντοδύναμα όπλα από την αρχή του match. Όσο περνάει ο χρόνος και οι παίκτες μαζεύουν kills, τα όπλα τους δίνουν τη θέση τους σε άλλα λιγότερο φονικά και πιο δύσκολα στη χρήση. Παρά τις διαφορές οι παίκτες θα συναντήσουν γνωστά όπλα αλλά και abilities, οπότε σε ένα βαθμό θα είναι αρκετά οικείο.

Βασικές πληροφορίες

Όπως και στα κανονικά matches, έτσι και στο escalation οι ομάδες απαρτίζονται από 5 παίκτες. Τα όπλα αλλά και οι abilities είναι semi-randomized ενώ κάθε παιχνίδι διαρκεί περίπου 8 λεπτά. Όσον αφορά το respawning είναι παρόμοιο με το team deathmatch. Πριν από κάθε ματς υπάρχει περίοδος προετοιμασίας που διαρκεί από 15 έως 90 δευτερόλεπτα. Στην αρχή του κάθε παιχνιδιού θα εμφανίζονται 12 σετ με τυχαία weapons/abilities (ταξινομημένα σε επίπεδα από τo most lethal ως το least lethal) τα οποία θα χρησιμοποιήσουν οι ομάδες. Υπάρχουν 12 stages στο gauntlet όμως για να προχωρήσει μια ομάδα από το ένα στο άλλο θα πρέπει να πετύχει συγκεκριμένο αριθμό kills. Με το που μια ομάδα περάσει στο επόμενο επίπεδο ο παίκτης που σημείωσε το τελευταίο kill παίρνει αυτόματα το επόμενο gun/ability της λίστας.

Οι παίκτες που θα πάρουν kill στο εκάστοτε επίπεδο, κατά τη μετάβαση στο επόμενο θα έχουν 5 δευτερόλεπτα να πατήσουν B (ή το hotkey του shop) και να πάρουν το επόμενο weapon. Όσοι δεν κατάφεραν να πάρουν kill παραμένουν στο ίδιο επίπεδο μέχρι να εξοντώσουν έναν αντίπαλο. Αν ένας παίκτης έχει μείνει αρκετά επίπεδα πίσω, όταν πάρει το επόμενο kill του θα βρεθεί στο επίπεδο που ακολουθεί και όχι σε εκείνο που βρίσκεται η ομάδα (ώστε να μην αποφύγει κάποιο όπλο). Στο τελευταίο επίπεδο όλη η ομάδα παίρνει από την αρχή το τελικό weapon/ability. Αν καμία ομάδα δεν έχει κερδίσει μετά από 10 λεπτά, τότε η νίκη δίνεται σε εκείνη που προηγείται. 

“Κατά το σχεδιασμό του Escalation, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα γρήγορο και λιγότερο αγχωτικό Team Deathmatch mode με γρήγορο ρυθμό που είναι διασκεδαστικό να το παίζεις με τους φίλους σου. Ελπίζουμε να προσφέρουμε στους παίκτες την εμπειρία να προπονηθούν στο gunplay μέσω του γεμάτου οπλοστασίου και να βελτιώσουν κάποιες abilities με νέους τρόπους. Όλα αυτά ενώ κυνηγούν ένα κοινό στόχο που επιβραβεύει τη συνεργασία αλλά δεν την απαιτεί”, σχολίασε ο σχεδιαστής/δημιουργός των Modes του VALORANT Kyle Leach.  

Όσον αφορά την πηγή έμπνευσης για το συγκεκριμένο mode, ο Leach δήλωσε: “Μεγαλώνοντας έπαιζα σαν τρελός το Gun Game στο CS:Source και διασκέδαζα απίστευτα. Νιώθεις την ικανοποίηση του να πάρεις πολλά kills γρήγορα, με ηχητικά εφέ που θυμίζουν arcade και αυτόματα equips. Υπάρχει και ο ενθουσιασμός του να προλάβεις τους αντιπάλους και να φτάσεις ως το τέλος με ένα τρελό όπλο. Αυτά είναι τα συναισθήματα που δημιουργούσε το Gun Game και ελπίζουμε να τα αποτυπώσουμε μέσα σε αυτό το mode”.

Comments

Αυτός ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί Μπισκότα (Cookies)

Τα Cookies είναι αρχεία τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και μας βοηθάνε να σας εξυπηρετούμε καλύτερα με βάση τις προσωπικές σας προτιμήσεις.Τα Cookies μας είναι απόλυτα ασφαλή.

Καθώς και Cookies προερχόμενα απο τρίτες σελίδες, όπως Google Analytics, Facebook και Twitter, για ανάλυση των προτιμήσεων σας στο περιεχομένο της Ιστοσελίδας μας και για τα Comments σας, για να σας παρέχουμε περισσότερο και καλύτερο υλικο.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

x
Scroll To Top